Få et tilbud på dit næste projekt

    eller ring på 61 10 18 59
    "100%
    uforpligtende
    Jonas Matti
    Jonas Matti Projektchef
    Ro Collection

    Tidløst design, håndværk og kvalitet

    Læs mere
    B&O

    Ikonisk lydkvalitet og forfinet æstetik siden 1925

    Læs mere
    Plan A

    En guide til drømmekøkkenet

    Læs mere
    Slikbilen

    Bland selv slik leveret til døren

    Læs mere
    Aubo

    Køkken & bad

    Læs mere
    Arion Petfood

    Hunde- og kattefoder

    Læs mere
    Triptrap

    WocaDenmark - Træpleje og træprodukter

    Læs mere
    byLassen

    En dansk designvirksomhed

    Læs mere

    Konverteringsoptimering

    30%hævet knv. rate
    +30.000Månedlig gevinst
    Effektivisering

    Mere for pengene

    Har du godt med besøgende på din hjemmeside eller webshop? Men konverterer de ikke som forventet? Er du tvivl, om det er prisen, teksten, manglende oplysninger eller noget helt fjerde, der holder de besøgende fra at fuldføre et køb eller kontakte dig? Det hjælper vi dig med at finde ud af med udgangspunkt i konverteringsoptimering.

    Det er et begreb, der er vigtigt at tage højde for, når din virksomhed er til stede online. For det kan godt være, du har mange besøgende på din hjemmeside. Men de er først noget værd, når de foretager en konvertering. Det vil altså sige, at du først får noget ud af besøget, når de foretager et køb, indhenter et tilbud, tilmelder sig et nyhedsbrev eller kontakter dig. Dét er, hvad du med konverteringsoptimering kan sikre.

    Vil du gerne have en skarp marketingsstrategi, bør konverteringsoptimering være en fast del af den. For så får du det optimale ud af den indsats, du gør for at skaffe de besøgende.

    Hør nærmere
    Oplev en hurtig værdi

    Små ændringer, store resultater

    Der skal ikke en stor stigning i konverteringsraten til, før du vil kunne mærke det direkte på din omsætning. En stigning på et par procent kan gøre underværker og øge den betragteligt. Gør du det korrekt og med hjælp fra et professionelt team som os, der kender til dynamikkerne bag, er der et stort potentiale for at øge afkastet af dine marketingkroner og værdien af den trafik, som du bruger kostbar tid på at få.

    Med hjælp fra analyser og tests implementerer vi forbedringer, der øger omsætningen ved at få den besøgende til at udføre en meget specifik handling såsom et køb. Handlingen er med til at konvertere den besøgende, hvilket i sidste ende er med til at skabe større omsætning for din virksomhed.

    Og hvorfor så vælge os? Fordi vi arbejder med det til dagligt og straks kan spotte, hvor vi kan sætte ind med konverteringsoptimering. Men vi gør det også på baggrund af nøje analyseret data og tests, så vi er sikre på, at vores løsningsforslag rent faktisk har en effekt.

    Bliv klogere på os!

    Fast procedure - anvendt på mere end 100 virksomheder

    1.

    Afklaring

    Hvordan ser forretningen ud nu? Hvor er avancen? Hvilke forretningsmæssige overvejelser bør ligge til grundlag for optimeringen?

    2.

    Analyse

    På baggrund af step 1; Hvad er vores primære formål med optimering? Og hvilke triggers vil få besøgende til at konvertere?

    3.

    Scope

    Hvilke straks implementeringer bør udvikles? Hvilke optimeringsmuligheder er test-worthy? Alt sættes i proces og handlingsplan udarbejds

    4.

    Optimering

    Vi eksekverer handlingsplanen og tester i bund. Data analyseres på månedsbasis, så I altid har fingeren på pulsen.

    5.

    Hvorfor er det fedt?

    Selv små ændringer kan have stor effekt. Din trafik koster det samme, du får bare mere ud af den.

    Vores kunder siger ..

    Lad os snak'
    Hos AUBO har vi arbejdet med NoMilk siden deres etablering i 2018. NoMilk har hjulpet med eksekveringen af flere generationer af websites for AUBO – senest ifm. AUBOs rebranding i 2021. Siden har NoMilk også været en central partner i udviklingen og lanceringen af Danmarks største og bedste digitale køkkenguide under navnet Plan A. Der er altid ordentlighed og rene linjer ift. både opgaveløsning, deadlines og økonomi.

    Helle Pagh Marketingchef, Aubo
    NoMilk har udviklet en platform til os med skemalagt dataudveksling mellem PIM og CMS, der bare fungerer upåklageligt. De har været virkelig gode til at forstå og omsætte forretningsviden i løsningen og har haft stor respekt for vores brand og den position, by Lassen har på markedet. Platformen er meget fleksibel, og vi har hele vejen igennem samarbejdet haft en fornemmelse af, at med NoMilks brede faglighed var alle vores ønsker mulige.

    Jonas Korsholm Head of Digital, by Lassen
    NoMilk skabte et helt nyt univers omkring Slikbilen. Den nye, sjove visuelle identitet giver os en masse genkendelighed på tværs af produkter, platforme og marketingaktiviteter. Vores konverteringsrate er fløjet i vejret, efter de splittestede vores brugerflade, og de har samtidig leveret en hjemmeside, som er væsentlig nemmere for os at drifte i en travl hverdag - vi har faktisk sparet en hel månedsløn.

    Mikkel Salling Ejer, Slikbilen
    Vi har igennem længe tid arbejdet sammen med NoMilk hvor de har hjulpet os med at sætte flere hjemmesider op. Når man vælger at arbejde sammen med NoMilk kan man forvente et meget dedikeret ungt team som sætter en ære i at følge de opgaver de påtager sig til døren. Vi er er superglade for sammenarbejdet og kan kun anbefale Mathias og hans team.

    Thomas Radoor Marketingkonsultent, WOCA Denmark A/S
    NoMilk er en pålidelig, dygtig og effektiv samarbejdspartner for os. Det er dejligt at de er lokale. Især når man er et lidt spontant foretagende som vi er - med mange bolde i luften konstant. NoMilk er altid med på den værste, og vi kan altid få fat på dem. Det er en kæmpe fordel for os.

    Hanne Abrahamsen Digital og Grafisk Leder, Christina Design London
    MERE FOR PENGENE

    Forvandl besøgende til kunder med konverteringsoptimering

    Det er skønt med mange besøgende i butikken. Men det er først rigtig fedt, når de rent faktisk handler hos dig. Det vil vi meget gerne hjælpe dig med at sikre, at de besøgende i højere grad gør, så du får mere ud af den tid og de penge, du lægger i din forretning og driften af den.

    Online shopping og salg handler i virkeligheden om købspsykologi og ubevidst at guide kunderne i den retning, man ønsker det. Det er, hvad vi kan med konverteringsoptimering. Lyder det som lidt magisk hokus pokus? Det er det også lidt, da vi vil kunne trylle en konstant konverteringsrate ud med en markant (positivt) påvirket bundlinje. Hver måned.

    Du skal se konverteringsoptimering som en investering i din forretning. Både lige nu og her samt på sigt, da du med den rette indsats kan tjene investeringen hjem igen ganske hurtigt. Det er ikke kun salgsgas, da vi er lykkedes med at gøre netop dette for flere virksomheder rundt om i landet. Det viser vi gerne frem, så du kan se, hvad vi kan gøre for din bundlinje.

    Er du klar til at vækste din forretning og få mere ud af din marketingstrategi?

    Vi er klar til en snak, hvis du er det!

    F.A.Q

    01
    Hvorfor vælge konverteringsoptimering?
    Konverteringsoptimering skaber øget salg på din webshop eller hjemmeside. Med hjælp fra forbedringer får du mere værdi ud af de besøgende, du allerede har. Konverteringen af besøgende skal gerne være så smertefri som muligt for at give dig mest mulig profit – og det bliver den, når handlingen bliver gjort nem og hurtig.
    02
    Hvordan får man en god konverteringsrate?
    Købsrejsen skal gøres så nemt som muligt for de besøgende. Dit website skal være indbydende og gøre det nemt at foretage en handling. Der kan gøres meget for at optimere konverteringsraten, men det kræver en struktureret tilgang baseret på individuelle data.

    Hvad indebærer konverteringsoptimering?

    Der er mange facetter i arbejdet med forbedringen af konverteringsraten. Ikke ét website er ens. Men vi ser typisk på den tekniske platform, brugervenligheden, indholdet og designet og sammenholder det med de data, vi får adgang til gennem dig.

    Vi starter altid vores arbejde med at indsamle data. For her får vi vigtig information om de besøgende og deres adfærd. Det giver os noget konkret at arbejde med og sætte en målsætning efter. Vores arbejde bliver dermed også målbart, fordi vi vil kunne se resultaterne direkte i dine data.

    Dataene er også, hvad der danner baggrund for vores analyser. Vi bruger dem til at identificere de udfordringer, der er på din hjemmeside og dermed kunne fremlægge forslag til, hvor der vil kunne sættes ind. Vi udarbejder en længere række af analyser, som vi gerne forklarer nærmere om ved en snak.

    Når vi har forelagt udfordringerne for dig og forklaret nærmere om, hvordan vi kan håndtere og forbedre det, udarbejder vi sammen med dig en plan for implementeringen af de optimeringer, vi er kommet frem til. Så sætter vi det i gang, så snart der er grønt lys.

    For at få det bedste udgangspunkt for at se, om vores forslag til optimeringer virker, hjælper vi med at gennemføre nogle tests. Dette er blandt andet splittests, som gør det muligt at afprøve forskellige løsninger og dermed se, hvilken der er mest effektiv.

    Konverteringsoptimering er en længere og teknisk proces, som vi meget gerne fortæller nærmere om og uddyber over en snak med dig.

    Hvad er en god konverteringsrate?

    Jo højere en konverteringsrate, jo sjovere er det at drive forretning. Men en god konverteringsrate afhænger af forskellige faktorer. Når vi går ind og ser på, hvad succeskriterierne er for vores indsats med din konverteringsoptimering, kommer vi blandt andet omkring:

    • Hvilken branche du er i
    • Hvor stor konkurrencen er
    • Typen af konvertering, der bliver målt på

    Det er meget almindeligt at have en konverteringsrate, der ligger på 1-3%. Det lyder ikke af meget, men som du sikkert allerede kan se på dine data, er det langt fra alle besøg, der ender i konverteringer. Det vil vi gerne gøre noget ved.

    Når vi arbejder med konverteringsoptimering for dig, har vi ikke fokus på at skulle øge den med en forudbestemt procentsats. Vi fokuserer i stedet på, hvad udgangspunktet er lige nu og her, og hvad vi kan gøre for at optimere konverteringsraten. For nogle virksomheder vil vi kunne øge den betragteligt, mens vi for andre vil kunne øge den med få procent alt efter, hvad der i forvejen er gjort af indsats, og hvad konkurrencen tillader.

    Så lad os se på dine data og derudfra arbejde os frem til en bedre konverteringsrate.

    Hvilke fordele er der med konverteringsoptimering?

    Hvis du ønsker flere leads og et øget salg på din hjemmeside, er konverteringsoptimering det rette at have fokus på.

    Lad os uddybe.

    1. Samme antal besøgende – men flere konverteringer

      Arbejdet med konverteringsoptimering har til formål at få flere af dine nuværende besøgende til at foretage en ønsket handling. Fokus er derfor ikke på at øge besøgstallet for at nå x i omsætning, men at få mere ud af de besøgende, der i forvejen er der.

      Det sker blandt andet ved at se nærmere på data omkring de besøgendes adfærd, brugervenligheden, designet og funktionaliteten. Det hele skal gerne gå op i en højere enhed, så brugerne bliver ledt i retningen af et køb eller en henvendelse.
      Den store fordel er derfor, at du ikke behøver øge dit månedlige marketingbudget for at få mere i omsætning, da målet er at opnå flere salg – og altså konverteringer – gennem vores optimering.

    2. Det forbedrer brugeroplevelsen

      Konverteringsoptimering handler i høj grad om at optimere din hjemmeside eller webshop. Det er derfor uundgåeligt ikke at gøre noget ved brugeroplevelsen og at se på forbedringen af denne. For det er blandt andet brugernes adfærd og den hjælp de får til at bevæge sig rundt, der har betydning for, om besøget ender i et salg. Det er derfor noget, vi ikke kan ignorere, når vi konverteringsoptimerer.

      Når brugeroplevelsen bliver forbedret, har det også den fordel, at det i højere grad giver anledning til tilbagevendende kunder. For jo mere tillidsfulde og tilfredse de er med din hjemmeside, jo mere tilbøjelige er de til at vende tilbage.

    3. Betalt trafik bliver billigere

      Bruger du en stor luns hver måned på online annoncering? Så er der også en fordel at hente her. Øger du konverteringsraten på din hjemmeside, vil det smitte af på en stigning i dine ROI på online annoncering, om det så er Facebook, Instagram eller Google Ads.

      Det betyder, at I takt med en højere konverteringsrate, jo lavere bliver din Cost Per Action, hvilket kan resultere i billigere annoncer. Det er penge, du kan bruge til at investere yderligere i din forretning.

    Vi kan også hjælpe med...

    arrow-right
    wireframe

    Ny hjemmeside

    Til alle formål

    arrow-right
    mobile-cart

    Webshop

    Møbler, tøj, maskiner, vin? Vi har prøvet det hele

    arrow-right
    f-dashboard

    Hastighedsoptimering

    Essentielt for SEO, UX og konverteringsrate

    arrow-right
    plug-2

    API udvikling

    Spar 1000-vis af timer ved at effektivere arbejdsgange med API udvikling

    arrow-right
    miner

    Driftpakke

    Overdrag dine bekymringer til os

    arrow-right
    server-rack

    Hosting

    Lynhurtig hosting, med daglig backup og kompetent support

    "Hos os er der ingen uforudsete udgifter eller udenomsnak. Vi er proaktive og vil kun det absolut bedste for din virksomhed"

    Mathias Vorret - Udvikler, ejer