Ikonisk lydkvalitet og forfinet æstetik siden 1925
Mathias Vorret
Simon Christensen
Fokus på innovation og en uovertruffen lyd
Bang og Olufsen er et af Danmarks absolut stærkeste brands og er velkendt blandt størstedelen. Med snart 100 års erfaring har de skabt og introduceret et væld af imponerende produkter, herunder højttalere, hovedtelefoner, tv, soundbars og en lang række af andre eftertragtede produkter til lydentusiasten og æstetikeren.
B&O hviler aldrig på laurbærrene og forfølger konstant en målrettet forbedring. Dette skal naturligvis også afspejles i deres webdesign. Produkterne skal præsenteres på en indbydende måde, der øjeblikkeligt vækker købelysten hos forbrugerne. Hele den visuelle oplevelse skal kunne fornemmes gennem skærmen, og derfor fik vi hos NoMilk den ære at samarbejde med et af Danmarks mest ikoniske brands om netop denne målsætning.
At hæve et anerkendt brand
Den ultimative sanseoplevelse skal straks forvandle sig til virkelighed, så snart der klikkes ind på hjemmesiden. Målet er at levere en digital oplevelse, der matcher fornemmelsen af at træde ind i en af de fysiske butikker. Produkterne skal ikke kun ses, men også oplevelses på en brugervenlig og æstetisk tiltalende facon. Hver eneste detalje er omhyggeligt præsenteret for at sikre, at kunderne får den mest fordybende og indbydende online shopping-oplevelse.
Shopify-integration giver effektiv lagerstyring
Hos NoMilk har vi udviklet en smart integration i Shopify på websiden, der gør det muligt at indhente lageroplysninger fra økonomisystemet, der omfatter alle butikslokationer fordelt udover hele landet.
En integration, som giver evnen til direkte at reservere produkter hos den nærmeste butik – en bekvem click & collect-lignende oplevelse for kunden. Med denne integration opnås der evnen til direkte at reservere produkter hos den nærmeste butik, og dermed tilbyde kunderne en problemfri måde at få adgang til de B&O-produkter, de ønsker.