Ny visuel identitet og stærkt forbedret brugervenlighed
Mathias Vorret
Mikkel Veile
Møbler med stort M
Jysk Møbelfabrik er en herningensisk virksomhed med store drømme og passion for møbler. Med øje for trends og detaljer udvikler og udvælger de komfortable møbler til hjemmekontoret og erhverv samt håndplukker lamper, designmøbler og sofaer til indretningen i hjemmet.
For Jysk Møbelfabrik er ergonomi, komfort og især kvalitet nøgleord for deres møbler. Det ville de også gerne have til at skinne igennem på deres hjemmeside.
Den opgave fik NoMilk æren af at løfte.
Møbler skal kunne mærkes gennem skærmen
Resultatet af samarbejdet med os blev en ny og indbydende hjemmeside med fokus på brugervenlighed og en skarpere opdeling af privat og erhverv. Med ønsket om at være med helt fremme, skabte vi i fællesskab en ny visuel identitet og et nyt logo.
Fordi den gode oplevelse er alfa og omega for Jysk Møbelfabrik, satte vi også alt ind på at skabe et lynhurtigt website med pagespeed +90 som resultat.
Sammen med et stærkt SEO-fundament, integration mellem webshop og Uniconta samt forbedret CTA, har vi opnået at skabe en hjemmeside, der rangerer højere i søgeresultaterne og leder til flere opkald fra besøgende med en højere omsætning til følge.
- 1
- 2
- 3
- B2B/B2C CTA
- Integration mellem webshop og Uniconta
- Pagespeed +90
For Jysk Møbelfabrik giver det mening at få kunderne i telefonen. Derfor har vi lagt fokus på det i kommunikation og grafiske virkemidler.
Nem, automatisk bogføring med en integration mellem webshoppen og Uniconta.
Vi har skabt et lynhurtig website med +90 score på PageSpeed. Det er godt for brugervenligheden og SEO.